Доставка на продукти

Продуктите се доставят чрез куриерски компании Еконт до всяка точка на България. Поръчката се изпраща след като получите имейл с потвърждение за доставка. 

  • Цената за доставка на поръчки под 100 лв. е 5.90 лв. до офис на Еконт и 8.90 лв. до адрес. 
  • Доставката е безплатна за поръчки над 100 лв. ако са до офис на Еконт.
  • При поръчки над 100 лв. и доставка до адрес, тогава цената е 4,90 лв. 

Срокът за доставка на поръчки обикновено е максимум 3 работни дни. Въпреки това си запазваме правото да доставим продуктите в рамките на максимум 7 работни дни от пускането на поръчката ако са налице непредвидени обстоятелства. Също така по време на празниците (Коледа, Черен петък и т.н.) е възможно забавяне на доставката поради големия обем на получените поръчки или голяма натовареност на фирмата за доставки (Еконт или Спиди). През тези периоди ще показваме съобщения на сайта относно забавянето на доставките.


Запазваме си правото да забавим или анулираме поръчки и доставки на поръчани продукти, ако те не могат да бъдат изпълнени по причини извън нашия контрол.

 

Възможност за връщане до 14 дни

Ако не сте доволни от закупен продукт, можете да го върнете в рамките на 14 календарни дни от момента на доставката/взимането на продукта. Купувачът има право да се откаже от договора, респективно да върне стока, в срок от 14 календарни дни, без да посочва причина и без да поема разходи, различни от тези за доставка. Така, съгласно GEO № 34/2014, срокът за връщане на стока изтича в рамките на 14 дни от деня, в който купувачът влезе във физическо притежание на продукта.

Общи условия за връщане на продадени и доставени продукти.

  • Продуктът трябва да бъде в състоянието, в което е бил доставен, неупотребяван, без повреди или скъсвания. Не трябва да е бил пран, гладен или използван по какъвто и да е било начин. 
  • Продуктът трябва да бъде в същото състояние, в което е доставен и придружен от аксесоарите/подаръците, с които е доставен.
  • Продуктите трябва да бъдат предадени на куриера изцяло, точно така, както са били отбелязани на уебсайта. Ако върнатият пакет съдържа продукти, различни от тези в попълнения формуляр, след предаване на пакета от страна на куриера,  връщането ще бъде отказано.
  • Ако сте закупили няколко продукта от един и същи вид и искате да ги върнете всичките, уверете се, че само един е разпечатан. Връщане на останалите продукти се приема само ако са запечатани.
  • Продуктите изработени по предварително зададени размери на клиента не могат да бъдат върнати.

Закупените продукти могат да бъдат върнати, като следвате стъпките по-долу:

1. Върнете ги на следния адрес: гр. Варна офис на Еконт в кв. Чайка, получател: MoetoLeglo.bg, тел. 0893 500 377, като се уверите, че продуктът отговаря на условията за връщане по-горе. В полето "описание" на пратката задължително напишете "Връщане на поръчка ХХХХ", където ХХХХ е номерът на вашата поръчка. Иначе няма как да разберем на кого е тази пратка и че желаете възстановяване на сумата. Имайте предвид, че транспортите разходи по връщането на продукта са за ваша сметка. 

2. Възстановяването на сумата става единствено по банков път. На имейл office@moetoleglo.bg ни изпратете IBAN и името на титуляра на банковата сметка, на която желаете да ви се възстанови сумата. 

3. При замяна продуктът първо ще пристигне в нашия склад, за да може да бъде проверен и след това да бъде изпратен продуктът, с който се извършва замяната.

4. Възстановяването се извършва по IBAN сметката, посочена от вас, в рамките на максимум 14 календарни дни.
 

Ако заявката за връщане е анулирана

Ако вашата заявка за връщане е била отменена, тогава може да се е случило едно от следните:

  • Променили сте решението си и не сте предали пакета на куриера.
  • Куриерътне успява да се свърже с вас.

Ако сте сигурни, че нито едно от горните не се е случило, моля обадете ни се на 0893 500 377 | Работно време: Пон - Пет, 09:00 - 18:00 ч. | Събота, 10:00 - 14:00 ч.

 

Причини, поради които MoetoLeglo.bg отказва връщането на продукти:

  • физическа повреда на оригиналната опаковка или поставяне на лепенки директно върху нея поради неправилно опаковане (в хартия или найлон) от клиента или куриера;
  • повреда или замърсяване на продукта поради неправилна опаковка и/или предходна повреда на оригиналната опаковка;
  • използване на продуктите и изпращането им с признаци на износване или неподходящи миризми.
  • вече изпраните продукти не могат да бъдат връщани от съображения за хигиена.


Важно!

  • „Клиенти” или „потребители” са само физически лица. Клиентите юридически лица нямат право на едностранно прекратяване на договора, законодателството в областта се отнася само за физически лица.
  • Ако по погрешка сте получили продукт, различен от този, който сте поръчали, той ще бъде подменен и ние ще поемем разходите за доставка. Връщането е безплатно.
  • Ако изберете да замените продукти, таксите за куриерска услуга от 13,80 лв. (или 15.80 лв) ще бъдат начислени и приспаднати от възстановимата сума в случай на замяна на продукт. Тези такси за курирска услуга представляват таксите за двупосочна доставка - 6.90 + 6.90 лв. (или 7.90 + 7.90 лв. ако е до адрес).
  • Ако сте се възползвали от Безплатна доставка при първоначалната доставка на продуктите и искате да направите връщане, то ваучерът за Безплатна доставка ще бъде анулиран и сумата от 5,90 лв. за доставка до офис на Еконт ще бъде приспаднат от сумата за възстановяване.