Въпроси за продукти и поръчки
Как мога да търся конкретен продукт в магазина?
За да търсите продукт, моля използвайте модула за търсене в горната част на сайта. Въведете информацията, която търсите, и ако бъде намерена на сайта, ще ви бъде показан списък със съвместими резултати.
Аз съм юридическо лице. Мога ли да получа фактура за поръчката си?
Да, MoetoLeglo.bg изпълнява поръчки на юридически лица. За да получите данъчна фактура, моля при направата на поръчката въведете данните на вашата фирма, които ще са ни необходими, за да ви издадем данъчната фактура. Ако желаете фактура, плащането трябва да стане предварително по банков път. Данните за банковия превод ще ви бъдат изпратени на посочения при поръчката имейл за връзка.
Как да процедирам, ако искам доставката да бъде извършена на адрес, различен от посочения в клиентския ми акаунт?
В тази ситуация, по време на процеса на поръчка, ще имате възможност да въведете информацията, съответстваща на желания адрес за доставка.
Администриране на клиентски профил
Забравих паролата за акаунта си. Как да процедирам?
Ако не помните паролата за акаунта си, моля, използвайте опцията Възстановяване на забравена парола, достъпна на страницата за достъп до акаунта.
Как да процедирам, ако искам да променя данните в моя акаунт?
За да промените данните в клиентския си профил, моля, влезте в акаунта и след това отворете опцията Актуализиране на акаунта.
Трябва ли да имам акаунт, за да мога да купя?
За да правите покупки в този сайт, е необходимо да създадете потребителски акаунт. Може да се създаде и след като сте добавили желаните продукти в количката.
Мога ли да променя вече направена поръчка?
Ако искате да промените поръчка, моля свържете се с нас чрез контактната форма на сайта или на посочените телефони за връзка. Моля, кажете ни номерът на вашата поръчката. Можете да намерите в секцията История на поръчките или в полученият имейл потвърждаващ направата на поръчката.
Мога ли да намеря информация за предишни поръчки?
Можете да се запознаете с хронологията на направените от вас поръчки, след като влезете в секцията История на поръчките.
Общи въпроси
Искам да закупя продукт, който не е в наличност. Как да процедирам?
За повече информация относно наличността на продукта, моля свържете се с нас чрез контактната форма на уебсайта.
Искам да получа допълнителна информация, която не се намира на уебсайта. Как да процедирам?
В този случай, моля свържете се с нас чрез контактната форма или на телефон 0893 500 377.